Tuesday 6 August 2013

terahsia 'Sistem Perindustrian Makanan - Malay Subtitle' . . .


terahsia MALA'yu | Manasseh@1WORLDCommunity
End Of the HISTORY Not End bOf the WORLD!

terahsia 'Sistem Perindustrian Makanan – (Malay Subtitle) Merupakan satu lagi dokumentari dari Noreaga & Achernahr yang juga pengarah bagi siri The Arrivals, dan Kitab IIahi (The Divine Book). Siri ini akan cuba mendedahkan kepada para penonton tentang kehidupan duniawi kita yang penuh dengan penipuan dan ketidakadilan.

Dari penajajahan imperialisme hinggalah ke cara makanan harian kita diproses, semuanya dikawal oleh sebuah sistem yang cuba memesongkan kita dari kehidupan yang sebenar. Terima kasih kepada Noreaga & Achernahr kerana bertungkus-lumus menghasilkan siri ini.

KITAB 'ILAHI (THE DIVINE BOOK) Siri ini akan menyajikan bukti ilahi dari pencipta kita, itu akan mengungkap kebenaran mengejutkan, serta usaha untuk memberikan cahaya, kebijaksanaan, bimbingan, dan kesatuan bagi mereka yang mencarinya.

Seri menggambarkan perintah ilahi yang diberikan kepada umat manusia oleh Allah. Ini termasuk Injil, Quran dan lain-lain kitab lama Ilahi dan cuba untuk menjelaskan kepada kami arahan umum dan arahan ilahi di dalamnya. Seri menyoroti tema keamanan dan harmoni di DUNIA dan bagaimana hal itu ditekankan oleh Allah Ta'ala dalam kitab-kitab Suci.

Akhirnya ia merangkumi perubahan yang dibuat dalam Injil atas berlalunya masa dan cuba untuk menjelaskan Injil lama dan benar diberikan kepada umat manusia oleh Allah sendiri .Ia juga berusaha untuk menrapatkan jurang antara muslim dan kristian dengan menggambar hal-hal umum antara keduanya.

Siri ini Hak Cipta percuma dan anda bebas untuk berkongsi laman web ini dengan rakan-rakan dan sahabat sehingga mereka boleh mendapatkan keuntungan darinya. Kami juga mengucapkan terima kasih Noreagaa dan Achenar untuk memberikan kami bantuan teknikal dan sokongan.

Semoga anda semua dapat menonton dan fahami mesej siri ini, dan yang paling penting anda SEBARKANLAH mesej tersebut demi kebaikan kita semua.

Semoga kita dicucuri rahmat daripada Allah Subhanahuwa Ta'ala.

Time Of video: 10: 58 The video explains the rest . . .

Spread the WORDS Of humanity. AS GOD ALMIGHTY SAYS IN THE HOLY QURAN: 'NO REWARD DO I ASK OF YOU FOR IT: MY REWARD IS ONLY FROM THE LORD OF THE UNIVERSE'. (Asy'araa QS 26: 109)

Hope! Everyone focus in the same page!!!

The Mystery SURROUNDING Us . . . 

Extreme Wether,

Earth Changes,

Mystery Universe,

Wild sun,

errors humanHand . . . PREPARE!!!

GOD ALMIGHTY SAYS IN THE HOLY QURAN: 'And there is none from the People of the Scripture but that he will surely believe in Jesus before his death. And on the Day of Resurrection he will be against them a witness'. (Surah An 'Nisa 4: 159)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...